مسئول اردویی و راهیان نور سپاه اندیمشک از اسکان بیش از ۳۵ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور در محل‌های تعیین شده کمیته راهیان نور شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علیپور، مسئول اردویی و راهیان نور سپاه اندیمشک گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز بیش از 35 هزار نفر از کاروان های راهیان نور اسکان داده شده است که به طور متوسط روزانه آماری بیش از 5 هزار نفر در محل های مشخص شده اسکان داده شده است .

وی اشاره ای به ظرفیت اسکان برخی مکان ها داشت و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ظرفیت پذیرایی و اسکان روزانه ده هزار نفر در اردوگاه ها، مدارس مساجد و دیگر محل های تعیین شده کمیته راهیان نور سپاه اندیمشک وجود دارد.

علیپور بیان داشت: اندیمشک به عنوان دروازه ورودی کربلای ایران یعنی خوزستان با وجود یادمان های دوکوهه، شهدای گمنام و بیمارستان شهید کلانتری، معراج شهدا و ... از شهرستان های پربازدید کاروان های راهیان نور در ایام نوروز است.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه اندیمشک در پایان گفت: چندین چادر به جهت راهنمایی مسیرها، توزیع بروشورهای معرفی شهرستان ، پذیرایی و کمک با زوار در مکان های پرتردد و ورودی های اندیمشک برپا شده است.

انتهای پیام/م

حضور زائران راهیان نور در اندیمشک

برچسب ها: نوروز ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار